aluminiowe-balustrady.pl

Pod tym adresem internetowym (aluminiowe-balustrady.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny są do wynajęcia?

Wynajmowane serwisy WWW znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez internautów szukających usług lokalnych, alergolog Warszawa, remonty Lublin. Generyczne domeny znacznie prościej zapamiętać, a serwisy z takimi adresami są łatwiejsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem domeny dla swojej działalności? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, czym się zajmujesz, a wynajdziemy zapewne pasujący adres, zawierającą najlepsze frazy kluczowe. Tylko zadzwoń do nas!


3. Mam już swoją stronę WWW, po co mi kolejna strona?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia domeny?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Klient uiszcza tylko co miesiąc czynsz za stronęWWW, w którym jest także przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się martwić. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Tylko miesięczny czynsz.


5. Jak tworzycie treści dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem serwisu są jej treści, a konkretnie ich struktura i język. By zatem opracować teksty, potrzebujemy jak najwięcej wiadomości o Twojej usługach. Tylko w taki sposób znajdziemy sprawy, które zaintrygują przyszłych użytkowników. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztą zajmiemy się samodzielnie: piszemy teksty, by były ciekawe dla klientów, ale i realizowały kryteria dopadowania strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy treści dopasowane do stylu Twojej firmy, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd czerpiecie wykorzystane na serwisach ilustracje?

Stosujemy zdjęcia z najpopularniejszych internetowych baz zdjęć. Naturalnie możesz dostarczyć nam swoje zdjęcia, jeśli posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę przerobić w opracowanym dla mnie serwisie internetowym?

Dajemy klientowi wykonaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o zaakceptowanie. Masz 14 dni na przesłanie wszelkich zmian. Bezpłatnie skorygujemy serwis.


8. Do kogo jest adresowana ta propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych odbiorców stanowią również lekarze. To właśnie takie firmy najczęściej potrzebują marketingowego wsparcia, ponieważ nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Zleceniodawca może zaproponować inny adres swojego serwisu, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway zawsze musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę przekierować inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Na pewno wytłumaczymy, jak to łatwo zrealizować.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za pisanie treści na serwisy internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od wymyślania przekazów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Gdy tylko potrzebujesz zmiany na swojej stronie, wyślij mail do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!